مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 11:162020-06-15بين الملل

آسوشیتدپرس | 6 گزینه جو بایدن برای معاونت ریاست جمهوری


رسانه آمریکایی به نقل از منابع مطلع حزب دموکرات خبر داد، لیست نامزدهای جو بایدن برای معاونت ریاست جمهوری آمریکا به 6 نفر کاهش یافته و «سوزان رایس» یکی از این نامزدهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با شدت گرفتن گمانه زنی ها درباره نامزد نهایی جو بایدن برای منصب معاونت ریاست جمهوری، یک رسانه آمریکایی از 6 نامزد بالقوه که بیشترین شانس را دارند، خبر داد.

طبق گزارش آسوشیتدپرس ، لیست نامزدهای محتمل جو بایدن برای منصب معاونت ریاست جمهوری به الیزابت وارن، کامالا هریس، سوزان رایس و سه تن دیگر کاهش یافته و شانس چهره های زنان سیاه پوست بیشتر شده است.

این رسانه آمریکایی به نقل از دموکرات های مطلع از فرایند کمیته ویژه جو بایدن برای تعیین منصب معاونت ریاست جمهوری خبر دادند، شمار نامزدهای او برای این منصب به 6 نامزد جدی کاهش یافته است.

از راست کامالا هریس، الیزابت وارن و بایدن   به گفته این منابع، الیزابت وارن سناتور ایالت ماساچوست، کامالا هریس سناتور کالیفرنیا و سوزان رایس مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دولت باراک اوباما از جمله این نامزدها هستند.

این منابع دموکرات که هویت و نامشان فاش نشده، نام سه نامزد دیگر بالقوه بایدن برای منصب معاون ریاست جمهوری آمریکا را مطرح نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسوشیتدپرس | 6 گزینه جو بایدن برای معاونت ریاست جمهوری

آسوشیتدپرس | 6 گزینه جو بایدن برای معاونت ریاست جمهوری